Bestellen

Hoe bestel ik bij The Butchery?

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand. stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt. stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen (avond- of daglevering) of ophalen. Klik op het kalendertje om een bezorgdag naar keuze te kiezen stap 4: betalen
Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de betaalwijzen zien die voor jou relevant zijn. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Hoe selecteer ik een ander gewicht?

Een ander gewicht selecteren van een product is mogelijk op de productpagina. Naast het vakje ‘aantal’ staat een vakje met het gewicht erin, bijvoorbeeld: ca. 500 gram. Liever een ander gewicht? Klik op het vakje en selecteer het gewicht welke je voorkeur heeft. Staat er geen vakje om het gewicht heen? Dan is er geen ander gewicht op voorraad.

Hoe plaats ik een product in het winkelmandje?

Heb je een product uitgekozen en zit je op de productpagina? Kies dan het aantal producten wat je wilt bestellen en eventueel het gewicht van het product en klik vervolgens op de rode knop ‘in winkelwagen’. Je product zit nu in je winkelwagen. Je kunt dit checken door op de winkelmand rechts bovenin te klikken. 

Ik kan een product niet vinden?

We hebben een zoekbalk op onze webshop, als je daar de productnaam van het product invoert wat je zoekt, komt hij hoogstwaarschijnlijk in de zoekresultaten naar boven. Kan je het product dan nog niet vinden? Dan hebben we het niet in ons assortiment of niet op voorraad. Stuur ons gerust een mail.

Ik kan een product niet vinden die ik eerder bij jullie gekocht heb?

Producten die bij ons niet op voorraad zijn, worden ook niet getoond op onze webshop. Wil je het product graag binnenkort bij ons bestellen? Stuur ons dan een mailtje met daarin: Wat je wilt bestellen Welk gewicht je nodig hebt Wanneer je het product uiterlijk in huis wilt hebben Wij gaan ons best dan doen om het voor die tijd in huis te hebben of we bieden je een alternatief.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Jazeker, in een paar klikken is je bezorgadres gewijzigd. Wel zo fijn als je iemand wilt verrassen met een cadeautje.. Vul je bezorggegevens in in de check-out en vink het vakje van ' Mijn bezorgadres en factuuradres zijn hetzelfde’ uit. Het vak ‘factuuradres’ verschijnt nu en hier kan je je eigen gegevens invullen.

Bezorgen jullie gratis?

Bestellingen vanaf €100,- bezorgen we gratis. Dit geldt voor alle artikelen. Bestel je  onder de €100,- dan rekenen we een staffel aan verzendkosten: Bestellingen tot €50 // verzendkosten €12.95 Bestellingen tussen €50 en €100 // verzendkosten €8.95 Boven de € 100 // gratis verzending! Uiteraard ben je altijd welkom om je bestelling (van welke grootte dan ook) gratis af te komen halen bij The Butchery, waarover hieronder meer. Uitzondering Wallonië / België Met uitzondering voor de orders naar Wallonië (BE), helaas is verzending hiervoor erg kostbaar en kunnen we de verzending boven de €100,- niet gratis aanbieden. De verzendkosten buiten Vlaanderen bedragen €19.95 ongeacht het orderbedrag.

Wat is het minimale orderbedrag?

The Butchery hanteert geen minimaal orderbedrag.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Op doordeweekse dagen voor 11u besteld, is dezelfde avond nog in huis. Wil je je bestelling liever overdag ontvangen? Dan kan je kiezen voor daglevering en moet je je bestelling een dag voor bezorging op ma-vr voor 15u plaatsen. Op de dag van levering ontvang je een track&trace via de mail zodat je je pakketje kunt volgen

Kan ik nog wat toevoegen aan mijn bestelling?

Zolang je pakketje nog niet ingepakt is en ons magazijn nog niet heeft verlaten, kan je nog producten aan je bestelling toevoegen. Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen met je vergeten product en kiezen voor afhalen in de winkel. Denk eraan om in de opmerking te plaatsen dat een bestelling betreft die toegevoegd moet worden aan je eerdere bestelling. Vergeet niet je ordernummer te vermelden. Zorg er daarnaast voor dat de datum van de afhaalbestelling en de bezorgbestelling hetzelfde zijn (in het geval van daglevering kies je voor de afhaaldag 1 dag voor de bezorgdag).  Stuur tenslotte even een mailtje naar info@butchery.nl met de mededeling dat je een extra bestelling geplaatst hebt. Kunnen wij ’t even extra monitoren.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Is je bestelling nog niet onderweg naar jou toe? Dan kan je je bestelling annuleren. Stuur een mailtje met je ordernummer naar info@butchery.nl en wij zorgen dat je bestelling geannuleerd wordt en storten het geld terug op de rekening waarmee je betaald hebt.

Is mijn bestelling gelukt?

Na elke bestelling krijg je van ons na enkele minuten een orderbevestiging. Heb je ‘m niet ontvangen? Check vooral ook nog even je spam, mocht je hier de bevestiging ook niet kunnen vinden, stuur ons gerust een mail. Het kan soms voorkomen dat er een tikfoutje in het mailadres zit, of dat de server van je mail een storing heeft.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling ingepakt is, ontvang je van ons een mail dat je bestelling ingepakt is. Hier vind je ook de track&trace van je bestelling. Heb je vragen over de bezorging van je bestelling? Neem dan contact op met de bezorger zoals beschreven in de mail, behalve de track&trace hebben wij niet meer informatie dan jij over de status van je pakketje als hij ons magazijn verlaten heeft. Uiteraard staan we wel klaar om je te helpen, neem gerust contact met ons op als het contact met de vervoerder niet verloopt zoals je had gehoopt.

Worden de producten vers of bevroren geleverd?

The Butchery alle vleesproducten diepgevroren met droogijs bij je aan, behalve droogwaren en wanneer expliciet anders is vermeld bij het product.

Hoelang is het vlees wat ik bij jullie koop houdbaar?

Al ons vlees wat je bij ons koopt is gelabeld met een houdbaarheidsdatum in vriesconditie. Het vlees dat we sturen is minstens een paar maanden houdbaar in de vriezer. Kies je ervoor om het vlees in de koelkast te bewaren? Hou dan een houdbaarheid van maximaal 5 dagen aan (mits het vacuüm goed intact is).
Meest gekocht
Iberico spareribs Iberico Spareribs
check-circle Vanavond in huis
27,99
Brisket burger Black Pepper Black Angus Brisket burger Black Pepper Black Angus
check-circle Vanavond in huis
6,99
Kruidenboter Cafe de Paris Kruidenboter Cafe de Paris
check-circle Vanavond in huis
3,99