Bezorgen

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je bezorgadres van lopende orders aanpassen is gedeeltelijk mogelijk. Bekijk hieronder per situatie wat mogelijk is:   Je hebt voor dag- of weekendlevering gekozen en je pakket is nog niet gepakt Stuur ons een mail (info@butchery.nl) met je ordernummer, oud adres en nieuw afleveradres en wij passen je bezorgadres voor je aan. Je hebt voor dag- of weekendlevering gekozen en je pakket is al wel gepakt Helaas kunnen wij je adres niet meer aanpassen, maar misschien kan Multi Vers je adres nog wel aanpassen. Neem dus direct contact op met Multi Vers via 085-0470841 (telefonisch of whatsapp) Je hebt voor avondlevering gekozen en je pakket is nog niet gepakt Stuur ons een mail (info@butchery.nl) met je ordernummer, oud adres en nieuw afleveradres en wij passen je bezorgadres voor je aan. Je hebt voor avondlevering gekozen en je pakket is al wel gepakt In de track&trace die je ontvangen hebt kan je je afleveradres aanpassen. Krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met Trunkrs via de chat van je track&trace. Zij kunnen je het beste vertellen of je adres nog aangepast kan worden.

Wat kan ik doen met het verpakkingsmateriaal?

De kartonnen doos waar je bestelling in verpakt zit, kan bij het oud papier. Heb je voor avondlevering gekozen? Dan krijg je ook een isolatiezak. Deze zak kan je bij het plastic afval kwijt. Heb je nog een restje droogijs? Deze kan je gerust in de gootsteen gooien, het verdampt vanzelf.

Waarom ontvang ik geen papieren pakbon bij mijn bestelling?

In verband met de impact op het milieu hebben we ervoor gekozen de pakbon niet mee te sturen. We besparen daarmee de inkt, de energie en het papier van heel veel pakbonnen per jaar. Wel zo duurzaam.

Hoe meld ik een bezorgklacht?

Was je bestelling niet op tijd of heeft de bezorger zich niet aan een afspraak gehouden? Dat spijt ons zeer, onze excuses! We kunnen ons voorstellen dat je behoefte hebt om wat extra uitleg te geven. Stuur ons gerust een mail met de bezorgklacht, dan kunnen wij hem doorzetten naar de bezorgdienst.

Wat als mijn bestelling niet compleet bevroren binnen is gekomen?

Als het vlees licht ontdooid is, kan je het gerust nog een keer invriezen. Wij vriezen je vlees namelijk hartstikke vers in, zonder kwaliteitsverlies. Daarom kan ons vlees gerust nog een keer ingevroren worden als het niet helemaal ontdooid is. Als je bestelling compleet ontdooid is, dan raden we aan om even contact met ons op te nemen via de mail.

Wat moet ik doen als de verpakking beschadigd is?

Wij verpakken met veel zorg onze producten en controleren elk product voordat het ons warehouse verlaat, maar het kan voorkomen dat een verpakking het transport niet helemaal overleefd. Dit kan komen doordat producten in de doos verschuiven. Maak je geen zorgen, de kwaliteit zal niet aangetast zijn. Wil je het graag in de diepvries bewaren? Plaats dan een diepvrieszakje om het product en laat zoveel mogelijk lucht ontsnappen voordat je het in de diepvries plaatst. Wil je het in de koelkast leggen om te ontdooien? Leg het dan op een bord, om lekken in de koelkast tegen te gaan.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Gelukkig komt dit heel zelden voor, maar het pakken van bestellingen blijft natuurlijk mensenwerk. Neem dan contact met ons op per mail, dan gaan we samen in overleg voor een goede oplossing. Zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt als je contact met ons opneemt.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

De bezorgers zullen altijd proberen om af te leveren bij de buren, zodat je je bestelling op tijd in huis hebt. Het kan soms voorkomen dat de bestelling niet is afgeleverd op de gewenste bezorgdatum. Dit kan komen doordat je niet thuis was of dat de route van de chauffeur enorm uitgelopen is door bijvoorbeeld een incident. Wij hebben goede afspraken gemaakt met de bezorgers, zodat je bestelling opgeslagen wordt in de diepvries op het depot. Wil je precies weten waarom er niet afgeleverd is? Neem dan contact op met Trunkrs (avondlevering) of LeenMenken(daglevering). Zij kunnen je meer vertellen over de status van je pakket. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, we kijken graag met je mee.

Hoe blijft mijn bestelling bevroren tijdens transport?

Bij deze vraag kunnen we onderscheid maken tussen avondlevering en daglevering: Avondlevering: De bussen van Trunkrs hebben geen koelmogelijkheid dus het vlees wordt verpakt in een doos met isolatiemateriaal en een schep droogijs. Zo komt je bestelling goed bevroren bij je aan.  Daglevering: De bussen van LeenMenken hebben een diepvrieskoeling in hun bus, ze houden je bestelling goed bevroren en ze voeren regelmatig kwaliteitscontroles op temperatuur uit.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Jazeker, in een paar klikken is je bezorgadres gewijzigd. Wel zo fijn als je iemand wilt verrassen met een cadeautje.. Vul je bezorggegevens in in de check-out en vink het vakje van ' Mijn bezorgadres en factuuradres zijn hetzelfde’ uit. Het vak ‘factuuradres’ verschijnt nu en hier kan je je eigen gegevens invullen.

Hoe verander ik mijn bezorgafspraak?

Zolang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kan je je bezorgafspraak (datum of bezorgmethode) nog aanpassen. Voor dagleveringen kan je je bestelling een dag voor levering tot 15u aanpassen. Voor avondleveringen kan je je bestelling dezelfde ochtend nog aanpassen tot 10u. Laat het ons weten via de mail of bel even naar 085 - 040 8044.

Leveren jullie op de Waddeneilanden?

Helaas leveren we niet op de Waddeneilanden. De transportbedrijven waar we mee samenwerken rijden namelijk niet op de Waddeneilanden.

Hebben jullie invloed op de bezorgtijd?

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijd van je bestelling. Je pakket is letterlijk out-of-our hands zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten. Bij Trunkrs en LeenMenken maken ze een efficiënte planning, zodat de chauffeur een logische route rijdt, dat is dan weer beter voor het milieu.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

We hebben twee levermogelijkheid. Kies je voor daglevering, dan kan je je bestelling op de door jouw gekozen dag tussen 9:00 en 17:00 uur verwachten. Kies je voor avondlevering, dan kan je je bestelling op de door jou gekozen avond tussen 17:00 en 22:00 uur verwachten. In de track&trace die je in de mail ontvangt, vind je een specifieker tijdvak. Klopt je tijdvak niet? Neem dan contact op met de vervoerder.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling ingepakt is, ontvang je van ons een mail dat je bestelling ingepakt is. Hier vind je ook de track&trace van je bestelling. Heb je vragen over de bezorging van je bestelling? Neem dan contact op met de bezorger zoals beschreven in de mail, behalve de track&trace hebben wij niet meer informatie dan jij over de status van je pakketje als hij ons magazijn verlaten heeft. Uiteraard staan we wel klaar om je te helpen, neem gerust contact met ons op als het contact met de vervoerder niet verloopt zoals je had gehoopt.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Op doordeweekse dagen voor 11u besteld, is dezelfde avond nog in huis. Wil je je bestelling liever overdag ontvangen? Dan kan je kiezen voor daglevering en moet je je bestelling een dag voor bezorging op ma-vr voor 15u plaatsen. Op de dag van levering ontvang je een track&trace via de mail zodat je je pakketje kunt volgen

Bezorgen jullie gratis?

Bestellingen vanaf €100,- bezorgen we gratis. Dit geldt voor alle artikelen. Bestel je  onder de €100,- dan rekenen we een staffel aan verzendkosten: Bestellingen tot €50 // verzendkosten €12.95 Bestellingen tussen €50 en €100 // verzendkosten €8.95 Boven de € 100 // gratis verzending! Uiteraard ben je altijd welkom om je bestelling (van welke grootte dan ook) gratis af te komen halen bij The Butchery, waarover hieronder meer. Uitzondering Wallonië / België Met uitzondering voor de orders naar Wallonië (BE), helaas is verzending hiervoor erg kostbaar en kunnen we de verzending boven de €100,- niet gratis aanbieden. De verzendkosten buiten Vlaanderen bedragen €19.95 ongeacht het orderbedrag.
Meest gekocht
Kruidenboter Cafe de Paris Kruidenboter Cafe de Paris
check-circle Morgen in huis
Normale prijs 3,99 3,59
Iberico Ribfingers Iberico Ribfingers
check-circle Morgen in huis
15,99
Bavettespies Black Angus PRIME USA
check-circle Morgen in huis
19,99